Godnatt-mobilblogg

Hejsan, jag somnar snart men tänkte bara berätta lite kort om idag. Vi var hemma hela förmiddagen för det blåste och snöade sjukt mycket! Sen så åkte vi i typ två timmar på eftermiddagen, man märkte hur trötta benen börjar bli. Det var ingen bra kombination med att det var tungt i backarna. Eftersom det hade snöat så låg det en massa lös snö i drivor. Men men, jag har iaf fått en ny mobil idag. Vi köpte en iphone 4. Lite betalades av försäkringen och sen fick vi en del rabatt på den för att vi hade andra Telia telefoner och så, det hela slutar med att jag får punds ut med 1750 kr för telefonen. Mina egna pengar då, tyckte dock att det var sjukt värt det. Så nu är det enda som saknas en liten Mac, vi får våra på måndag så det blir jättebra. Det som suger är att vår skola är fattig så vi får en gamal modell som redan är använda i ett år! Man ba, skitkul!? Nej det sänkte mitt humör ganska mycket.... Idag har vi även haft en pulka tävling, så mycket som det smärtar att säga så förlorade mitt lag! Förstår inte hur det kunde ske men visst ibland händer det omöjliga :) Sov gott! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0