Hundfjället, check!

Asså, att åka skidor är något av det härligaste som finns. Jag hade glömt hur kul det var, och jag har redan börjat deppa för att det bara är 5 dagar kvar i backen...
Men idag var iallafall underbar, det var soligt hela dagen och temperaturen låg runt 0. Vi tog en paus i kanske 40 min och bara satt och försökte få i oss så mycket D-vitamin så möjligt. Längesen man kände hur solen värmde.
Smart som jag är så insåg jag att jag har glömt min kamerasaldd hemma så de bilderna kommer ju inte på ett tag, men jag har min kära telefon (som dock tar kassa bilder, men bättre än ingenting alls). Första dagen i backen kan man säga att Julia trillade flest gånger speciellt eftersom hon rullade ner för nästan en hel svart backe. När jag hade kommit ner såg jag en filur som höll på att vandra neråt efter sin ena skida, ja och det var Julia. Lyckat älskling, lyckat. Annars har väl jag och trillat lite ibland, men det är ju lixom det som gör det hela kul!
Nu har jag bastat och tagit en lång dusch, så man känner sig nästan som en människa igen. En fräsch människa.
Plus att istället för typ chips äter vi morotsstavar och blomkål med dipp!
min favorit backe!+ sol
En liten Julia
mitt nya favorit snacks!
Ny duschad och fräsch!
Ha en bra kväll,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0