I WANT FOOD

Hej, sitter i bilen och är svinhungrig!
Igår var ju sista dagen i backen och den spenderade vi i Tandådalen (de måste satsa på nya namn..) Det var soligt hela dan men tyvärr blåste det lite. Det var iaf superhärligt och en perfekt sista dag. Håkan hade med sig systemkameran så det blev några fina bilder också, vi laddar väl in dem ikväll när vi kommit fram. Annars var det bara den lilla mobilen som vi använde som kamera.
Lite bilder:
nä jag skojar bara, internet är seeeegt!
Hoppas vi hittar lite mat snart, annars kommer det inte bli roligt för människorna i min omgivning...
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bara för att jag inte kan låta bli:

Jag är extremt mätt efter att ha proppat i mig en massa pannkaka... ^^

2011-03-12 @ 16:17:34
URL: http://torunfirouzeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0