In tha school

Bloggade inte igår för jag hade mycket att göra. Jag satt länge och klippte ut kugghjul i kartong (inte för att de blev lyckade någonstans) sen så var det ju konfamöte. Allt jag kan säga att är att det kommer bli så jävla roligt i sommar, älskar gruppen!
I skolan nu iaf, fick tillbaka mina engelska verb idag! 315/324 man får ju faktiskt vara ganska nöjd för det. Annars har dagen varit helt ok. Förutom att jag hade värsta humörssvängningar och var på skitdåligt humör. Men men, man kan ju inte vara en solstråle hela dagen?
Idag har skolcafeterian varit min räddning, skolmaten var champinjonssoppa med stekt bacon, så jag köpte en halv baugette med kycklingröra. SÅ GOD (!!!!) och endast 15 kr. Jag kommer äta mig tjock på skolans goda mackor...
Ebba och jag imorse!

PUSS



Kommentarer
Postat av: LillaSoffiaah

Fin blogg!

Kolla in min? ;)

2011-03-17 @ 15:12:28
URL: http://lillasoffiaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0