Jag vill Sova

Jag är så sjukt trött! Mina ögon vill bara sova men jag måste ägna lite tid till att plugga.
Tydligen skulle tekniken kunna redovisas nästa måndag och jag har knappt börjar, BRA JOBBAT FANNY! Synd att mina hjärnceller inte räcker till för att förstå vad det egentligen är jag jobbar om. Det är mycket roligare att blogga och ta bilder i photo booth!
Imorgon planerar mamma på att vi ska äta frukost tidigt och vara i backen när liftarna öppnar, jag är inte riktigt på den planen känner jag. Nej usch.
Jag ser att datorn dör snart, synd att jag inte har någon sladd här i rummet, ojsan då kan jag nog inte göra tekniken. Satan också.
trött och super söt i sovflätor.
Jag ger upp, jag kan inte kämpa emot denna starka kraft. SÖMNEN VINNER!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0