Känner du dig nere? Ta liften upp!

Hemma!
Tror nästan att mina fotsulor kommer dö snart. Man tänker oftast inte på hur mycket man anstränger benen och fötter egentligen. Känns i alla fall jätteskönt att vara hemma nu. Är så trött att jag skulle kunna somna på fläcken.
Idag har jag mest trillad när jag har stått stilla, kört in i småbarn och lite sånt kul. Jo juste, jag lyckades krocka med ett litet träd också... Vi har ändå  varit väldigt duktiga och kört fint i de flesta backar, bara några små åk i skogen.
Min skidoutfit!
Fanny in action, (bilden är tagen i slutet av backen för det var så svinigt
kallt där backen var som brantast)
Nu ska jag basta och läsa "boktjuven" sen blir det till att slänga näsan i spanska böckerna...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0