Koffein! <3

Asså, jag kan inte förklara hur sjukt trött jag har varit idag! Kaffe är anledningen till att jag kan hålla mina ögon öppna...
Men praoen har varit kul, jag fick prova på att dreja vilket är sjukt mycket svårare än det ser ut! Snacka om att jag blev frustrerad.
Sen åt vi lunch och efter det satt jag mest och pillade med min dator. Imorgon är studiedag så jag är ledig, sjukt chill!
Idag har jag faktiskt varit duktigt och sprungit, (eftersom farfar göder mig kommer jag drabbas av fetma annars..) det var så härligt! Känner på mig att det kommer bli mitt nya träningssätt.
Ha en bra kväll!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Z i r r e s ♥

gud vad kul & dreja :'D

2011-03-30 @ 17:52:44
URL: http://zirres.devote.se/
Postat av: noraaobadias

Vaddå ditt nya träningssätt? Du ska fortsätta träna med mig på gerda!!!! Jag godkänner att du springer men då får du fan pallra röven till gerda med mig ändån!!!!!!!!!

2011-03-30 @ 18:23:27
URL: http://noraaobadias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0