MacBook

Sitter här med min "nya" macbook.
Trodde att jag skulle vara jätteglad när vi fick ut dem men blev bara tjurig, den ser använd ut och det känns ofräscht att någon annan har haft den, speciellt när den typ fortfarande är smutsig.
Finns ingen chans i världen att jag kommer köpa ut den när vi slutar nian, då är den ju som en gammal nokia sten. Bättre att satsa på en ny och bra :)
Nu sitter jag iaf här och försöker trycka in alla oregelbundna verb som finns i engelskan, bara de sitter tills andra lektionen imorgon så är jag nöjd!
Har faktiskt ett jätteproffsigt lås med nyckel nu, man måste ju låsa in sin "värdefulla" dator :) 
Före, söndrigt lås...
efter, satsigt lås MED nyckel!
Back to english
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0