OMDÖME!

'
Vi har fått ut våra omdömmen idag, är väl ganska nöjd... det står mest typ
- Bra
- uppnår målen väl
-aktiv och intresserad
Man ba.. JAHA.. känns ju bra att man får lite konstruktiv kritik här va?
Idag har jag klarat av två prov. Kemin gick ganska bra men det var någon fråga jag var osäker på, sista MVG frågan t.ex..
Svenskan är precis avklarad, det kändes lite bättre när vår svenska lärare delade ut chokladbollar och vindruvor tillsammans med provet, världens gulligaste lärare! På tal om det så är detta sista dagen i skolan på två veckor! Istället ska jag spendera min tid med Farmor ♥ Längtar sjukt mycket!
Ha en bra eftermiddag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: noraaobadias

vindruvor och chokladbollar?! fyffe vad nice... sånt händer bara när jag är borta

2011-03-25 @ 15:22:03
URL: http://noraaobadias.blogg.se/
Postat av: noraaobadias

har du mitt omdöme btw? :D :D :D :D puss

2011-03-25 @ 15:22:29
URL: http://noraaobadias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0