Sälen-It's going to be a bumpy ride!

Hejhej, var ett tag sen jag orkade blogga, efter att jag fick min iphone har jag knappt orkat öppna datorn. Det känns ju lixom helt onödigt! Tänkte ta ett nytt ryck och se om jag orkar nu iaf.
För tillfället sitter jag i bilen på väg mot Sälen. Här i en bil i ca 6 timmar inklämd mellan mellan min lillasyster och en Julia som har huvudet inställt på att pluggapluggaplugga! KUL! Haha nej men jag vår väl tvinga henne att sätta på en film snart.
Känns väldigt skönt att få en vecka ledigt nu, lov är farliga för när man kommer tillbaka till skolan så känns det som om att man ska dö.
Igår hände det som jag lovade aldrig skulle hända, eller det var en ren olyckhändelse!
Jag stod med min fina telefon i handen och sen kom någon och puttade mig bakifrån så den gled ur min hand rakt ner på stengolvet i skolan. Ett tag stod hela min värld stilla och sen så hörde jag KRAS! skärmen var sprucken. Hej jag heter Fanny och jag fick P A N I K! Nu kommer det kosta mig 1500 kr att få en ny telefon, eller kan jag laga skärmen och då kostar det 1700 kr... DÖ DÖ DÖ DÖ!
Jag har dock tur, den fungerar helt perfekt och jag kan använda den men hur kul ser det ut med en helt sprucken skärm lixom? Dessutom kommer jag behöva säga hej till min gamla vän Nokia när jag ska ut i skidbacken, jag får ju inte riskera att det kommer in fukt i skärmen! Nej vi får hoppas att veckan blir bättre.
Insåg precis att jag har skrivit nästan ett helt inlägg om min mobil... DUDE jag måste skaffa mig ett liv?
min sårade älskling....
såhär söt är man idag, osminkad och trött som fan,
ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Toktufft att ni pallar åka bil till Sälen från Skåne! Jag tycker liksom det brukar vara jobbigt från Uppsalatrakten.. ^^

2011-03-06 @ 13:00:14
URL: http://torunfirouzeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0