Sverige igen!

Hejsan, precis kommit över bron nu så jag kopplade upp mig. Nu när vi kommer hem så är det direkt ut till stallet och sen så är det träning för Lotta 16.30 och i kväll kommer mina fina vänner så ska vi fixa det sista till Mattetävlingen, ämnesrapporten.

 

Idag har vi då varit i Köpenhamn och gått omkring på Nationalmuseum. Det har varit sjukt mysigt och intressant faktiskt, vi har kollat på Indian kultur och lite saker från antikens Egypten och Grekland. Mest för att hämta inspiration till verkstaden. Fick några bra idéer så vi får se om det håller.... brukar ju inte gå så bra när man väl försöker göra dem.

 

Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag!

PUSS


Kommentarer
Postat av: esra

fin header

2011-04-10 @ 16:49:41
URL: http://eessrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0